Laatu ja ympäristö
Olemme toimineet alalla vuodesta 1962.
Emme kuitenkaan jämähdä paikoillemme, vaan pyrimme kehittämään toimintaamme ja palveluamme jatkuvasti. Laatu ja ympäristö ovat meille tärkeitä, joten pyrimme vähentämään toiminnan aiheuttamaa rasitusta ympäristölle ja pidämme kiinni laatulupauksestamme.
Laatulupauksemme
Tarjottavat liikennepalvelut
Dahl-linjaliikenne Oy ajaa tilausliikennettä Euroopassa ja Venäjällä. Toimintaamme kuuluu myös reitti- ja koululaisliikennettä Kruunupyyn kunnan alueella sekä paikallisliikennettä Kokkolassa.
Tiedottaminen ja informaatiojärjestelmä
Tiedotamme ajankohtaisista asioista nettisivujemme kautta. Suurin osa ryhmämatkoistamme tehdään yhteistyössä Kokkolan Matkatoimisto Oy:n kanssa. Lisäksi meillä on aina 24 tunnin päivystys, ja yhteystiedot löytyvät nettisivuiltamme.
Henkilökunta
Kuljettajamme ovat kokeneita asiakaspalvelijoita: he puhuvat vähintään suomea ja ruotsia. Koulutamme henkilökuntaamme EU:n ammattipätevyysdirektiivin mukaisesti. Lisäksi jaamme henkilökunnallemme säännöllisesti henkilökuntatiedotteen, jossa käsitellään ajankohtaisia asioita.
Linja-autot
Käytössämme on viisitoista paikkamäärältään 20–66 paikkaista linja-autoa. Suurin osa autoistamme on tilausajovarusteltuja eli niistä löytyy muun muassa ilmastointi, WC, DVD-laitteet sekä turvavyöt. Kaikissa autoissamme on alkolukko. Kuljettajamme avustavat liikuntarajoitteisia ja vammaisia matkustajia. Hoidamme linja-autojen huollot merkkiliikkeissä ammattihenkilökunnalla.
Matkaliput ja hinnat
Hyväksymme maksuvälineenä kaikki Dahl-linjaliikenne Oy:n omat lipputuotteet, Matkahuollon lipputuotteet ja käteisen rahan. Lipputuotteista löytyy ajantasaista tietoa nettisivuiltamme, www.dahlbus.fi ja www.matkahuolto.fi
Asiakastyytyväisyys ja palautteet
Käsittelemme kaikki saamamme palautteet ja vastaamme asiakkaalle mahdollisimman pian. Teemme mahdolliset korjausta vaativat toimenpiteet välittömästi tai heti kun se on järkevää.
Lisäksi korvaamme asiakkaalle virheellisestä tai puutteellisesta toiminnastamme aiheutuvan välittömän haitan. Hinnan palautuksista ja vahingonkorvauksista neuvottelemme aina tapauskohtaisesti. Toivomme saavamme palautteen mahdollisista asiakaspalvelun epäkohdista mahdollisimman pian, sillä se auttaa asian selvittelyssä.
+358 10 504 9142
(Toimisto 8–16 / Päivystys 24 h)